Pełne wsparcie 24h
Ułatwiony kontakt z serwisem.
Jak rozwiązać problemy z All-Safe™?
Błąd połączenia telefonu z ploterem
Gdy ploter jest włączony odłącz kabel microUSB z telefonu i podłącz ponownie.
Uruchom ponownie ploter.
Wyłącz funkcję Bluetooth w ploterze jeśli tryb połączenia jest ustawiony na pozycji USB.
(Aby sprawdzić w jakim trybie pracuje aplikacja wystarczy wejść na ustawienia w aplikacji 3MK).
Błąd synchronizacji aplikacji
Sprawdź połączenie z internetem.
Uruchom ponownie aplikację.
Problem plotera w wycinaniu
Sprawdź czy nóż jest poprawnie zamontowany Instrukcja: „Ustawienie/Wymiana noża”. Sprawdź również czy na nożu nie zostały resztki folii.
Upewnij się czy „karetka” jest ustawiona w odpowiednim miejscu.
Wsuń matę do wycinania przed naciśnięciem przycisku ↑.
Ploter nie chce się uruchomić
Sprawdź czy kabel zasilający został połączony prawidłowo, jeżeli problem będzie się powtarzał obejrzeć instrukcję pt „Instalacja systemu All-Safe”.
Poprawne użycie kodu QR SELL
QR Sell – podstawowy kod znajdujący się na formatce folii Anti-scratch / Anti-shock / Hammer z czarną etykietą.
Po użyciu trzeba umieścić go na karcie autentyczności i przekazać klientowi końcowemu.
Jak poprawnie wykonać wymianę
Wejdź w dział “Wymiana”.
Zeskanuj kod QR z karty autentyczności otrzymanej od klienta.
Zeskanuj nowy kod QR Exchange z formatki oklejonej niebieską etykietą.
Podążaj za instrukcjami zgodnie z wyświetlanymi w aplikacji.
Wręcz klientowi kartę autentyczności z naklejonym kodem QR.
Kod QR na karcie autentyczności nie ulega zmianie na kod Exchange – zostawiamy czarny kod Sell z którym otrzymaliśmy kartę.
Niedziałający kod QR
Upewnij się czy używasz kodu odpowiadającego materiałowi, który wycinasz.
W przypadku dalszych problemów skontaktuj się z serwisem w celu weryfikacji kodu.
Co to jest karta autentyczności?
Czarna karta wielkości wizytówki wręczana każdemu nowemu klientowi podczas korzystania z jednej z usług systemu All-Safe™.
Karta jest wydawana klientowi na koniec usługi- świadczy o dożywotniej możliwości wymiany folii
Jak wymienić ostrze?
Dokładną instrukcję znajdziesz wchodząc w: ustawienia → instrukcje → wymiana ostrza
Jeżeli żadna z powyższych odpowiedzi nie rozwiązuje Twojego problemu skontaktuj się z nami.
Skontaktuj się z nami
Zostań naszym dystrybutorem!