FAQ
Jak rozwiązać problemy z All-Safe™?
Ploter
Brak połączenia z ploterem
Odłącz urządzenie z prądu:
- Wyłącz ploter
- Odłącz kabel z prądu oraz kostkę ładowarki
- Odłącz kabel od telefonu
- Podłącz ploter do prądu oraz kostkę ładowarki
- Włącz ploter
- Ponownie podłącz telefon kablem
Połącz urządzenie za pomocą Bluetooth:
- Włącz BT w ploterze (górny przycisk z niebieskim symbolem BT)
- W aplikacji 3mk przejdź do ustawień i zmień typ połączenia na Bluetooth
W sekcji Ploter – bluetooth dodaj urządzenie (odszukaj ploter na liście i się
z nim połącz) (Domyślna nazwa: Portrait X-XXXXXXX)
Ploter wycina krzywo wykrój
Sprawdź, czy metalowa rolka urządzenia nie została uszkodzona (luźny element).
Skontaktuj się z serwisem All-Safe™.
Nie znajduje Bluetooth w aplikacji
Sprawdź czy niebieska dioda świeci się na ploterze.
Wyłącz urządzenie z prądu na ok. 30 minut.
Ploter nie chce się włączyć
Zwróć uwagę, czy urządzenie jest prawidłowo podłączone do zasilania oraz czy przewód nie odłączył się od plotera.
Sprawdź, czy kabel przy ploterze nie został odłączony.
Ploter wycina nie w tym miejscu, co trzeba
Odłącz ploter z prądu i uruchom ponownie.
Telefon się nie ładuje
Odłącz całkowicie z prądu urządzenia na min. 30 minut.
Skontaktuj się z serwisem All-Safe™.
Ploter wycina za wysoko
Upewnij się, że przed wycięciem ploter zaciągnął Cutting Mat. Służy do tego przycisk fizyczny na urządzeniu ⇧.
Drukarka
Brak połączenia z drukarką
Ponownie połącz się z drukarką przez aplikację 3mk.
Sprawdź, czy Wi-Fi drukarki widnieje jako widoczna sieć.
Skonfiguruj ponownie drukarkę, użyj w tym celu instrukcję dołączoną do zestawu lub poproś o wysłanie instrukcji serwis All-Safe™.
Słaba jakość wydruku
Sprawdź poziom tuszu:
Model bez wyświetlacza
Otwórz pokrywę drukarki. Jeśli miga czerwona dioda, poziom tuszu jest niski.
Model z wyświetlaczem
Poziom tuszu widnieje na ekranie urządzenia.
Wyczyść głowicę drukującą
Model bez wyświetlacza:
– Naciśnij i przytrzymaj przycisk Wznów/Anuluj (środkowy przycisk), dopóki kontrolka zasilania (lewy przycisk) nie mignie jeden raz i natychmiast zwolnij przycisk.
– Drukarka rozpocznie czyszczenie głowicy.
– Po zakończonej operacji kontrolka zasilania przestanie migać i zacznie świecić światłem stałym.
Model z wyświetlaczem:
Przejdź do ustawień, używając klawiszy funkcyjnych.
Wybierz opcję “Obsługa” i następnie “Czyszczenie”.
W oknie potwierdzenia wybierz opcję “TAK”.
Jeśli problem występuje nadal, wybierz opcje “Dokładne czyszczenie”.
Dla obu modeli:
Wyciągnij głowicę drukującą i opłucz pod ciepłą, bieżącą wodą.
Brak modułu On-Demand w aplikacji
W celu dodania brakującego modułu prosimy o kontakt z działem All-Safe™.
Czym zalaminować wydrukowaną grafikę?
Użyj do tego materiału o nazwie Label Cover Matt lub SP.
Jak zamontować “skin” na tył telefonu?
- Ściągnij warstwę zabezpieczającą od materiału
- Przyłóż do telefonu materiał ustawiając równo z krawędzią (najłatwiej robić to korygując od oczka aparatu/skanera linii papilarnych).
Uwaga: W przypadku montażu personalizacji na tył telefonu nie używamy Apprex Gel!
Aplikacja
Brak loginu i hasła do aplikacji
W przypadku nowo zakupionego sprzętu:
Skontaktuj się z serwisem All-Safe™ i poproś o założenie konta.
W przypadku posiadanego już sprzętu:
Skontaktuj się z serwisem All-Safe™ w celu przekazania danych do logowania.
Nie działa kod QR
Zwróć uwagę, czy skanujesz odpowiedni kod dla danego modelu (Phone, Watch lub Tablet).
Skontaktuj się z serwisem All-Safe™.
Brak modelu w aplikacji
Zwróć uwagę, czy wpisujesz odpowiednią nazwę urządzenia oraz czy nie została popełniona literówka.
W przypadku braku modelu proszę wysłać zapotrzebowanie poprzez aplikację.
Gdzie zgłosić nieprawidłowość w wykroju?
W ustawieniach aplikacji naciśnij “Zgłoś zapotrzebowanie” i wybierz “Korekta wykroju”.
Pamiętaj, by wpisać w komentarzu, co należy poprawić.
Wyślij 3 zdjęcia na serwis All-Safe™ (1 – pełne urządzenie, 2 – miejsce, które należy poprawić, 3 – część telefonu, w którym występuje problem – pamiętaj wysłać zdjęcia z zamontowaną folią).
Aplikacja nie działa poprawnie / zawiesza się
Wyczyszczenie pamięci cache (Przytrzymaj ikonę aplikacji 3mk i naciśnij “informacje o telefonie” następnie przejdź do opcji “Pamięć” i wyczyść pamięć podręczną).
Uruchom ponownie telefon.
Zaktualizuj aplikację, jeśli wyskakuje komunikat o aktualizacji w głównym menu.
Wyświetla się komunikat “No internet connection”
Sprawdź, czy sieć, z którą jest połączony telefon działa.
Wyczyścić pamięć podręczną (p.w.).
Uruchom ponownie aplikację.
Uruchom ponownie telefon.
Dodany wykrój nie pojawia się w aplikacji
Zwróć uwagę, czy nazwa jest poprawnie wpisana.
Uruchom ponownie aplikację.
Sprawdź, czy masz najnowszą wersję aplikację.
Nóż
Nóż nie docina folii
Sprawdź ustawienia noża (domyślna wartość “5”).
Zwróć uwagę, czy nóż jest prawidłowo zamontowany. Brak pustej przestrzeni między nożem a karetką.
Użyj narzędzia do regulacji noża, aby przykręcić plastik od spodu.
Nóż przecina materiał na wylot
Sprawdź, czy nóż jest poprawnie zamontowany. Brak pustej przestrzeni między nożem a karetką.
Ustaw domyślną wartość (czerwona pionowa linia powinna być na wartości: 5).
Skontaktuj się z serwisem All-Safe™.
Jaką wersję noża posiadam?
Na bocznej obudowie karetki jest naklejka z informacją o wersji.
Skontaktuj się z serwisem w celu weryfikacji.
Inne
Folia odkleja się z Cutting Mat
Przeczyść Cutting-Mat’e płynem (można użyć Apprex Gel) i przetrzyj czystą szmatką.
Zamów nową matę.
Jak zrobić projekt własnej grafiki na spersonalizowane etui / tył telefonu?
- Przejdź do strony as.3mk.global.
- Wybierz interesujący Cię model oraz opcję personalizacji (case, skin).
- W lewym rogu naciśnij na ikonę chmury, aby wybrać grafikę, która cię interesuje.
- Dostosuj grafikę do własnych preferencji.
- W górnym prawym rogu wybierz opcję “Zamów”.
- Z wygenerowanym kodem udaj się do punktu, który świadczy usługi On-Demand 3mk.
Czym się różnią wykroje w module All-Safe™?
Standard+:
Największy wykrój technicznie możliwy do wykonania (~0,8 mm od krawędzi).
Standard:
Wykrój pokrywający prawie całą powierzchnię ekranu. Przeznaczony do stosowania bez etui lub z etui, które nie zachodzą na ekran (~1,2 mm od krawędzi).
CaseFriendly:
Wykrój umożliwiający zastosowanie dowolnego etui (~1,6 mm od krawędzi).
Cover:
Wykrój na tył telefonu. Największy technicznie możliwy do wykonania.
Czy żel jest bezpieczny dla urządzeń?
Główny skład żelu to woda demineralizowana, która nie ma przewodności prądu.
Jak sprawdzić ile było wycięć w danym okresie czasu?
Użyj swoich danych do logowania aplikacji na stronie salespoint.allsafe.3mk.pl
Pobierz raport dla wybranego okresu.
Skontaktuj się z nami
Zostań naszym dystrybutorem!