FAQ

Jak rozwiązać problemy z All-Safe™?

Ploter

Odłącz urządzenie z prądu:

  • Wyłącz ploter
  • Odłącz kabel z prądu oraz kostkę ładowarki
  • Odłącz kabel od telefonu
  • Podłącz ploter do prądu oraz kostkę ładowarki
  • Włącz ploter
  • Ponownie podłącz telefon kablem

 

Połącz urządzenie za pomocą Bluetooth:

  • Włącz BT w ploterze (górny przycisk z niebieskim symbolem BT)
  • W aplikacji 3mk przejdź do ustawień i zmień typ połączenia na Bluetooth

W sekcji Ploter – bluetooth dodaj urządzenie (odszukaj ploter na liście i się
z nim połącz) (Domyślna nazwa: Portrait X-XXXXXXX)

Sprawdź, czy metalowa rolka urządzenia nie została uszkodzona (luźny element).

Skontaktuj się z serwisem All-Safe.

Sprawdź czy niebieska dioda świeci się na ploterze.

Wyłącz urządzenie z prądu na ok. 30 minut.

Zwróć uwagę, czy urządzenie jest prawidłowo podłączone do zasilania oraz czy przewód nie odłączył się od plotera.

Sprawdź, czy kabel przy ploterze nie został odłączony.

Odłącz ploter z prądu i uruchom ponownie.

Odłącz całkowicie z prądu urządzenia na min. 30 minut.

Skontaktuj się z serwisem All-Safe.

Upewnij się, że przed wycięciem ploter zaciągnął Cutting Mat. Służy do tego przycisk fizyczny na urządzeniu ⇧.

Drukarka

Ponownie połącz się z drukarką przez aplikację 3mk. 

Sprawdź, czy Wi-Fi drukarki widnieje jako widoczna sieć.

Skonfiguruj ponownie drukarkę, użyj w tym celu instrukcję dołączoną do zestawu lub poproś o wysłanie instrukcji serwis All-Safe.

Sprawdź poziom tuszu:

Model bez wyświetlacza

Otwórz pokrywę drukarki. Jeśli miga czerwona dioda, poziom tuszu jest niski.

Model z wyświetlaczem

Poziom tuszu widnieje na ekranie urządzenia.

 

Wyczyść głowicę drukującą 

Model bez wyświetlacza:

– Naciśnij i przytrzymaj przycisk Wznów/Anuluj (środkowy przycisk), dopóki kontrolka zasilania (lewy przycisk) nie mignie jeden raz i natychmiast zwolnij przycisk.

– Drukarka rozpocznie czyszczenie głowicy.

– Po zakończonej operacji kontrolka zasilania przestanie migać i zacznie świecić światłem stałym.

Model z wyświetlaczem:

Przejdź do ustawień, używając klawiszy funkcyjnych.

Wybierz opcję “Obsługa” i następnie “Czyszczenie”.

W oknie potwierdzenia wybierz opcję “TAK”.

Jeśli problem występuje nadal, wybierz opcje “Dokładne czyszczenie”.

 

Dla obu modeli:

Wyciągnij głowicę drukującą i opłucz pod ciepłą, bieżącą wodą.

W celu dodania brakującego modułu prosimy o kontakt z działem All-Safe.

Użyj do tego materiału o nazwie Label Cover Matt lub SP.

  • Ściągnij warstwę zabezpieczającą od materiału
  • Przyłóż do telefonu materiał ustawiając równo z krawędzią (najłatwiej robić to korygując od oczka aparatu/skanera linii papilarnych).

Uwaga: W przypadku montażu personalizacji na tył telefonu nie używamy Apprex Gel!

Aplikacja

W przypadku nowo zakupionego sprzętu:

Skontaktuj się z serwisem All-Safe i poproś o założenie konta.

W przypadku posiadanego już sprzętu:

Skontaktuj się z serwisem All-Safe w celu przekazania danych do logowania.

Zwróć uwagę, czy skanujesz odpowiedni kod dla danego modelu (Phone, Watch lub Tablet).

Skontaktuj się z serwisem All-Safe.

Zwróć uwagę, czy wpisujesz odpowiednią nazwę urządzenia oraz czy nie została popełniona literówka. 

W przypadku braku modelu proszę wysłać zapotrzebowanie poprzez aplikację.

W ustawieniach aplikacji naciśnij “Zgłoś zapotrzebowanie” i wybierz “Korekta wykroju”.

Pamiętaj, by wpisać w komentarzu, co należy poprawić.

Wyślij 3 zdjęcia na serwis All-Safe (1 – pełne urządzenie, 2 – miejsce, które należy poprawić, 3 – część telefonu, w którym występuje problempamiętaj wysłać zdjęcia z zamontowaną folią).

Wyczyszczenie pamięci cache (Przytrzymaj ikonę aplikacji 3mk i naciśnij “informacje o telefonie” następnie przejdź do opcji “Pamięć” i wyczyść pamięć podręczną).

Uruchom ponownie telefon.

Zaktualizuj aplikację, jeśli wyskakuje komunikat o aktualizacji w głównym menu.

Sprawdź, czy sieć, z którą jest połączony telefon działa.

Wyczyścić pamięć podręczną (p.w.).

Uruchom ponownie aplikację.

Uruchom ponownie telefon.

Zwróć uwagę, czy nazwa jest poprawnie wpisana.

Uruchom ponownie aplikację.

Sprawdź, czy masz najnowszą wersję aplikację.

Nóż

Sprawdź ustawienia noża (domyślna wartość “5”).

Zwróć uwagę, czy nóż jest prawidłowo zamontowany. Brak pustej przestrzeni między nożem a karetką.

Użyj narzędzia do regulacji noża, aby przykręcić plastik od spodu.

Sprawdź, czy nóż jest poprawnie zamontowany.  Brak pustej przestrzeni między nożem a karetką.

Ustaw domyślną wartość (czerwona pionowa linia powinna być na wartości: 5).

Skontaktuj się z serwisem All-Safe.

Na bocznej obudowie karetki jest naklejka z informacją o wersji.

Skontaktuj się z serwisem w celu weryfikacji.

Inne

Przeczyść Cutting-Mat’e płynem (można użyć Apprex Gel) i przetrzyj czystą szmatką.

Zamów nową matę.

  • Przejdź do strony as.3mk.global.
  • Wybierz interesujący Cię model oraz opcję personalizacji (case, skin).
  • W lewym rogu naciśnij na ikonę chmury, aby wybrać grafikę, która cię interesuje.
  • Dostosuj grafikę do własnych preferencji.
  • W górnym prawym rogu wybierz opcję “Zamów”.
  • Z wygenerowanym kodem udaj się do punktu, który świadczy usługi On-Demand 3mk.

Standard+:

Największy wykrój technicznie możliwy do wykonania (~0,8 mm od krawędzi).

Standard:

Wykrój pokrywający prawie całą powierzchnię ekranu. Przeznaczony do stosowania bez etui lub z etui, które nie zachodzą na ekran (~1,2 mm od krawędzi).

CaseFriendly:

Wykrój umożliwiający zastosowanie dowolnego etui (~1,6 mm od krawędzi).

Cover:

Wykrój na tył telefonu. Największy technicznie możliwy do wykonania.

Główny skład żelu to woda demineralizowana, która nie ma przewodności prądu.

Użyj swoich danych do logowania aplikacji na stronie salespoint.allsafe.3mk.pl

Pobierz raport dla wybranego okresu.

Skontaktuj się z nami

Zostań naszym dystrybutorem!